۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان - مرکز آموزش عالی شهرضا سال 1403

.

با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت روزافزون در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان - مرکز آموزش عالی شهرضا، به اطلاع می‌رساند مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:
 
1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دستورالعمل را از اینجا، راهنمای ثبت نام را از اینجا دریافت دارید.)

2. ثبت نام غیرحضوری: مراجعه به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home صرفأ از تاریخ 23 / 07 / 1403 تا 25 / 07 / 1403 (در تاریخ های 26 / 07 / 1403 و 27 / 07 / 1403 امکان ثبت نام غیرحضوری بدون پاسخگویی فراهم می باشد.)
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری: کد داوطلبی U031 و گذرواژه: کدملی

3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. سایر دانشجویان برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه http://Sakha.epolice.ir اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید. (لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا نیاز می باشد. برای دریافت کد سخا شماره تلفن همراه باید به نام شخص متقاضی باشد.)
لازم به ذکر است طلاب، شاغلین در اداره آموزش و پرورش و ارگان های نظامی بجای مدرک نظام وظیفه نامه موافقت با ادامه تحصیل از سازمان مربوطه را اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر مهم: در فرایند ثبت درخواست در سامانه نظام وظیفه مقطع تحصیلی لیسانس غیرپزشکی پیوسته و شروع تحصیل 01 / 07 / 1403 قید گردد.

4. پذیرفته شدگان ملزم هستند نسبت به ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) در سامانه http://emt.medu.ir اقدام و کدهای پیگیری دریافتی از سامانه را در فرایند ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.

5. بنا به اعلام اداره امور خوابگاهها تعداد بسیار محدودی ظرفیت اسکان در خوابگاه خودگردان وجود دارد و اولویت اسکان متناسب با بعد مسافت  متقاضیان خواهد بود. ضمناً جهت استفاده از خدمات اداره رفاه دانشجویان داشتن شماره تلفن همراه و شماره حساب بانک تجارت به نام دانشجو ضروری است.

6. ثبت نام حضوری: دانشجویان مطابق جدول زمان بندی زیر با همراه داشتن اصل مدارک به آدرس شهرضا، ابتدای جاده دهاقان (کیلومتر 3) ، مرکز آموزش عالی شهرضا مراجعه نمایند:
 
 روزتاریخ ساعت
 رشته
 یکشنبه29/ 07 / 1403 08:00 الی 11:00
مهندسی کامپیوتر 
13:00 الی 15:30 مهندسی برق
دوشنبه  30/ 07 / 140308:00 الی 11:00 
علوم مهندسی
13:00 الی 15:30 مهندسی مکانیک
 

 

شروع کلاس­های رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق از تاریخ 1403/07/30 به صورت حضوری

شروع کلاس­های رشته علوم مهندسی و مهندسی مکانیک از تاریخ 1403/08/01 به صورت حضوری

 
تذکرات مهم:
1- با توجه به کثرت مراجعه‌کنندگان به هر کدام از سامانه‌های معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانه‌های خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آن‌ها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانه‌های معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کم‌مراجعه به این منظور توصیه می‌شوند.
2- تمامی مراحل ثبت‌نام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبت‌نام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3- تلفن‌های اعلام شده در دستورالعمل ثبت‌نام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبت‌نام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت اداره آموزش در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفن‌های دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبت‌نام بپرهیزید.
4- امانت اصل مدرک تحصیلی تحویل داده شده به دانشگاه (به هر منظوری) تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نمی باشد. توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
5- لازم به ذکر است منظور از پذیرش در "نوبت دوم"، تحصیل با پرداخت شهریه می باشد.
6- تاکید می گردد که دانشجویان محترم در روز ثبت نام حتما کارت بانکی دارای رمز پویا (رمز دوم) همراه خود داشته باشند.
 
فرم های موردنیاز:
- فرم اعلام شناسه یکتا (مخصوص پذیرفته شدگان اتباع غیرایرانی)
تاریخ:
1403/07/24
تعداد بازدید:
237
منبع:
Powered by DorsaPortal