ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
دانشگاه اصفهان
متن جستجو را وارد كنيد
۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره مرکز
درباره مرکز
هیات امنا
نمودار سازمانی
ریاست
رئیس مرکز
کارشناسان دفتر ریاست
روابط عمومی
حراست
دفترفرهنگی نهاد رهبری
فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای
روسای پیشین
معاونت ها
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت دانشجویی و فرهنگی
حوزه اداری مالی و پشتیبانی
امور بین الملل
میز خدمت
امور آموزشی
امور پژوهشی
اطلاعیه های آموزشی
اطلاعیه های کلاسی
فرم های آموزشی
ارتباط با ما
گروه های آموزشی
گروه مهندسی کامپیوتر
گروه مهندسی برق
گروه مهندسی مکانیک
گروه علوم پایه
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان - مرکز آموزش عالی شهرضا سال 1403
.
با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت روزافزون در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان - مرکز آموزش عالی شهرضا، به اطلاع میرساند مراحل ثبت نام به شرح زیر میباشد:
1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (
دستورالعمل را از
اینجا
، راهنمای ثبت نام را از
اینجا
دریافت دارید.
)
2. ثبت نام غیرحضوری:
مراجعه به آدرس
https://golestan.ui.ac.ir/home
صرفأ از تاریخ
23 / 07 / 1403
تا
25 / 07 / 1403
(
در تاریخ های 26 / 07 / 1403 و 27 / 07 / 1403 امکان ثبت نام غیرحضوری بدون پاسخگویی فراهم می باشد.
)
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری:
کد داوطلبی U031
و گذرواژه:
کدملی
3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر:
دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. سایر دانشجویان برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه
http://Sakha.epolice.ir
اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید. (لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا نیاز می باشد. برای دریافت کد سخا شماره تلفن همراه باید به نام شخص متقاضی باشد.)
لازم به ذکر است طلاب، شاغلین در اداره آموزش و پرورش و ارگان های نظامی بجای مدرک نظام وظیفه نامه موافقت با ادامه تحصیل از سازمان مربوطه را اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر مهم:
در فرایند ثبت درخواست در سامانه نظام وظیفه
مقطع تحصیلی لیسانس غیرپزشکی پیوسته
و شروع تحصیل
01 / 07 / 1403
قید گردد.
4.
پذیرفته شدگان ملزم هستند نسبت به ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) در سامانه
http://emt.medu.ir
اقدام و کدهای پیگیری دریافتی از سامانه را در فرایند ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
5.
بنا به اعلام اداره امور خوابگاهها تعداد بسیار محدودی ظرفیت اسکان در خوابگاه خودگردان وجود دارد و اولویت اسکان متناسب با بعد مسافت متقاضیان خواهد بود. ضمناً جهت استفاده از خدمات اداره رفاه دانشجویان داشتن شماره تلفن همراه و شماره حساب بانک تجارت به نام دانشجو ضروری است.
6. ثبت نام حضوری:
دانشجویان مطابق جدول زمان بندی زیر با همراه داشتن اصل مدارک
به آدرس
شهرضا، ابتدای جاده دهاقان (کیلومتر 3) ، مرکز آموزش عالی شهرضا
مراجعه نمایند:
روز
تاریخ
ساعت
رشته
یکشنبه
29/ 07 / 1403
08:00 الی 11:00
مهندسی کامپیوتر
13:00 الی 15:30
مهندسی برق
دوشنبه
30/ 07 / 1403
08:00 الی 11:00
علوم مهندسی
13:00 الی 15:30
مهندسی مکانیک
شروع کلاسهای رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق از تاریخ 1403/07/30 به صورت حضوری
شروع کلاسهای رشته علوم مهندسی و مهندسی مکانیک از تاریخ 1403/08/01 به صورت حضوری
تذکرات مهم:
1-
با توجه به کثرت مراجعهکنندگان به هر کدام از سامانههای معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانههای خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آنها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانههای معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کممراجعه به این منظور توصیه میشوند.
2-
تمامی مراحل ثبتنام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبتنام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3-
تلفنهای اعلام شده در دستورالعمل ثبتنام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبتنام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت اداره آموزش در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفنهای دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبتنام بپرهیزید.
4-
امانت اصل مدرک تحصیلی تحویل داده شده به دانشگاه (به هر منظوری) تا پایان تحصیلات امکانپذیر نمی باشد. توصیه میشود پذیرفتهشدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
5-
لازم به ذکر است منظور از پذیرش در "نوبت دوم"، تحصیل با پرداخت شهریه می باشد.
6- تاکید می گردد که دانشجویان محترم در روز ثبت نام حتما کارت بانکی دارای رمز پویا (رمز دوم) همراه خود داشته باشند.
فرم های موردنیاز:
-
فرم شماره 1: فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور
-
فرم شماره 2: فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران
-
فرم شماره 3: فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی سهمیه های مناطق 2 و 3 در آزمون سراسری
-
فرم شماره 7: فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه استان های محروم در آزمون سراسری
-
فرم شماره 10: فرم معرفی دانشجویان کارمند برای ثبت نام و ادامه تحصیل در دانشگاه
-
فرم شماره 16: فرم مشخصات داوطلبان اتباع افغانستانی و عراقی
-
فرم شماره 17: فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی سیل و زلزله
-
فرم شماره 18: گواهی تأیید برای داوطلبانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی (زلزله و سیل)آسیب جانی و مالی دیده اند، به منظور استفاده از سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی
-
فرم مشخصات دانشجویان کارشناسی مخصوص پذیرفته شدگان دارای سهمیه ایثارگران 25 درصد به بالا و خانواده شهدا
-
فرم اعلام شناسه یکتا (مخصوص پذیرفته شدگان اتباع غیرایرانی)
تاریخ:
1403/07/24
تعداد بازدید:
237
منبع:
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal